قاطی و پاطی

سرگرمی

داستان-sms-

این حرفا چی بود پشت سرم زدی؟
مگه من چه بدی بهت کرده بودم؟
برات متاسفم.نمی بخشمت.خدافظ
.



.


.


.


.


”ستادایجاد ترس ودلهره چند ثانیه ای”


 

 

 

میگویند: مثل بچه آدم رفتار کن. و من هنوز مانده ام
که بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم...!


 

 

 

فرق افتادن از طبقه اول با طبقه 10 :
طبقه 10 : آ آ آ آ آ آ آ آ آ . . . . . . . . بوووووفففففف . . .
طبقه اول: بوووووفففففف . .. . . . آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ


 

 

ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که.....

 

 حوصله ی کسی رو سر نمیبریم ! یه لپ تاپ + اینترنت بهمون بدن همه چی حله !

 

باعروس وبقیه چیزاهم کارنداریم:|والا:| 
 
 
 

اﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﻧﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻢ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﻢ ﺗﻤﻮﻡﺷﺪﻩ!

ﺩﺍﺩﺍﺷﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﺯﺩﻡ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﮐﺮﺩﯼ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﺁﺭﻩ ﯾﻪ ﻓﯿﻠﻢ ﻓﻮﻝ ﺍﭺ ﺩﯼ ﯾﮏ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﻓﻘﻂ !

ﻣﯿﮕﻢ ﺁﺧﻪ ﮐﺮﻭﮐﺪﯾﻞ ﺗﻮ ﺑﯿﺨﻮﺩ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﻤﻮ ﮐﺸﯿﺪﯼ!

ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﺷﻠﻮﻏﺶ ﻧﮑﻦ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ !!!

ﺑﻪ ﻣﻦ ﺭﺑﻄﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ !!!!

 

 

بالاخره حكمت " آي سي يو رو در بيمارستان دريافتم !

جمله اي حكيمانه از جناب عزرائيل خطاب به بيمار ...

I see You"

 

 

 

تا حالا دقت کردین:

 

پسرا ۱۰ دقیقه آماده میشن ۴ ساعت میرن بیرون

 

دخترا ۴ ساعت آماده میشن ۱۰ دقیقه میرن بیرون..!!

 

 

 

هرچی بیشتر میگذره و علم پیشرفت میکنه کل مردم دنیا

رویاهاشون به حقیقت می پیونده،

ما جوک هامون تبدیل به واقعیت میشه

 

 

 

در پاک بودن فوتبال‌ ما همین بس که:
یکی به یکی میگه کیسه کش ! اونم به اون یکی میگه لنگی !
که هردو مظهر پاکی و نظافت هستن !

 

 

 

من هیچوقت نفهمیدم چرا آدما زیرِ پتو احساس امنیت میکنن...
حالا گیریم یه قاتل اومد توی اتاق خواب بعد حتما ً
میگه :
الان اومــــــدم بکــــشمـــــــِــــت... اَه لعنتی پتو داره نمیشه!

 

 

 

تو گذشته ميگفتن پزشك محرمه ،
كم كم عكاس و فيلم بردار هم محرم شدن ،
حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن !
اينجور كه من فهميدم فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن !!

 

 

شرکت سایپا در اقدامی ارزشی با صادرات پراید به عراق ...

 انتقام خون شهیدان 8 سال دفاع مقدس را خواهد گرفت (^_^)

 

 

 

قابل توجه گل پسرای گرام!

.
.
.

آیا مدتهاست اقوامتان را ندیده اید??

آیا دلتان برایشان تنگ شده است??

کافیست همراه همکلاسی دختر دانشگاهی تون در خیابان قدم بزنید

اقوام که سهل است امواتتان را هم ملاقات خواهیدکرد.
 
 
 
 
 
زن و شوهر با هم دعوا میکنن
مرده زنگ میزنه به مادرش میگه:
مامان من میخوام زنمو تنبیه کنم چند روزی میام خونتون
مامانش میگه : نه پسرم زنت به یه تنبیه بزرگتر نیاز داره!
من میام خونتون
 
 
 
 
 
ﺑﺎﺑﺎ : ﻣﻨﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﻳﺎ ﻣﺎﻣﺎنُ ؟


ﭘﺴﺮﺑﭽﻪ : ﻫﺮ ﺩﻭ ﺗﺎﺗﻮنُ


ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟


ﺑﭽﻪ : ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ


ﺑﺎﺑﺎ : ﺧﻮﺏ ﺍﻳﻦ ﻳﻨﻰ ﺗﻮ ﻣﺎﻣﺎﻧﻮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻯ ﺩﻳﮕﻪ


ﺑﭽﻪ : ﻧﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ


ﺑﺎﺑﺎ : ﺍﮔﻪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺮﻩ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺗﻮ ﻛﺠﺎ ﻣﻴﺮﻯ ؟


ﺑﭽﻪ : ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ


ﺑﺎﺑﺎ : ﭼﺮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ؟؟؟


ﺑﭽﻪ : ﭼﻮﻥ ﻗﺒﻼً ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺑﻮﺩﻡ :)))


ﺑﺎﺑﺎ :|
 
 

 

 

شامپو تخم سگ پرژک
مخصوص کودکان وحشی

 

 

 

مامان بزرگم خیلی مذهبیه

یه روز یه مجله دستش بود گفت دنیا خیلی خراب شده واقعا

فساد جامعه رو گرفته!!

گفتم چی شده مگه مامان بزرگ

میگه بیا این مجله رو بــــبین...

رفتم دیدم یه اقا با کت و شلوار صفحه ی سمت چپ بود یه خانوم چادری هم صفحه سمت راست بود!

تعجب کردم گفتم خوب اینا مگه چشونه؟؟؟

گفت نگاه کن الان مجله رو میبندم این اقا میچسبه به خانومه!!

قیافه ی من در اون لحظه :|

حالا هی با دستاش مجله رو باز و بسته میکرد میگفت : میبینیشون؟

بازم من:|
 
 
 
 
چه دعایی کنمت بهتر از این :
خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق
و دلت کلبه ای از مهر و صفا
قلب تو جلوه ای عشق و ارادت به خدا
 
 
 
 
کوله بارم بردوش/  سفری بی همراه/  گمشدن تا ته تنهایی محض
هرکجا لرزیدی/    ازسفرترسیدی/     توبگوازته دل
من خدارا دارم.

 

 

 

خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
خدایا هیچ وقت رهایم نکن...

 

 

 

ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﭘﯿﺞ ﻣﺴﯽ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﺯﺩﻩ : ﭼﺮﺍ ﺗﻮ pes 2014 ﺩﺭﺳﺖ ﭘﺎﺱ ﻧﻤﯿﺪﯼ مرتیکه؟ :))))
مسی :|
کُنامی :|
فیفا2014 :|

 

 

 

یکی از دوستام باباش ون داشت، تعریف میکرد یبار با حدودا 25 نفر از فامیلا نشستیم توش راه افتادیم تو جاده!
به اتوبان که رسیدیم پلیس گرفتمون، گفت خدایش فقط بگید چطوری توش جا شدید دیگه کاریتون ندارم!!
خخخخخ مردم نابود شدن رفت!!

 

 

 

از سن ازدواجم داره میگذره
خواهرم میگه ناراحتی
پ ن پ
خیلی خوشحالم منتظرم ببینم ترشیم چجوری درمیاد!!!!!

 

 

 

اگه ميتونستم تو دنيا يه چيزه ديگه باشم ميخواستم اشک تو باشم که تو چشت متولد شم، روی گونه ات زندگی کنم و روی لبت بميرم

 

 

 

ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺷﻤﻊ ﺑﺎﺷﻢ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻓﻮﺗﻢ ﮐﻨﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﺎﺷﻢ ﺭﻓﻘﺎ ﺩﻭﺩﻡ ﮐﻨﻦ

 

 

 

ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯿﺪ ﮐﻪ
ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺳﺮﯾﺎﻟﻬﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻧﻬﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﻫﯿﭻ ﻭﺩﯾﻌﻪ ﺍﯼ ﻓﻮﺭﯼ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﺴﺘﺮﯼ ﯾﺎ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ ؟

 

 

 

دونه های برف از آسمون فقط برای دیدن چشمات پایین میان ، اما پاشونو که به زمین میزارن فدای مهربونیهات میشن …

 

 

 

ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺩﻭﺳﺖ!
ﺩﺭ ﺷﺎﻫﺮﺍﻩ ﻭﺻﻞ ﺑﻪ ﻣﻌﺒﻮﺩ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﻋﺎﯾﺖ ﺟﺎ ﺩﺍﺷﺖ  ﻣﺮﺍ ﻫﻢ ﯾﺎﺩ ﮐﻦ،ﮐﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﻫﺮ ﭼﻨﺪ ﺗﻬﯽ ﺩﺳﺘﻢ.

 

 

 

میخواهمت …
این خلاصه ی، تمام حرفای عاشقانه دنیاست …!!!

 

 

 

دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م
مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟
پ نه دیدم از دماغم داره هوا میاد
گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه

 

 

یکی از جملاتی که در دوران مدرسه از معلمین و مدیر و معاونیین محترم به کرات شنیده میشد این جمله بود :
“پرونده تون رو میزاریم زیر بغلتون”
خداییش کی دیده پرونده دانش آموزی را بزارن زیر بغلش ؟؟؟ مگه هندونس ؟!

 

 

 

دخترخالم میگه سوسکه؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ شاه زادس جادوگر بی رحم اینجوری طلسمش کرده.
خندید و گفت بکشمش؟
گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ تا من و شاهزاده اسبارو زین می کنم پاشو آذوقه جمع کن بریم به جنگ جادوگر طلسم بشکنیم این شاهزادرو نجات بدیم

 

 

 

رفتم ولی قلبم هنوز
هواتو داره شبو روز
من هنوزم عاشقتم
بدل میگم :بساز. بسوز

 

 

 

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻮﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻧﮑﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺩﺍﻍ ﺩﯾﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺍﻍ ﺩﺍﺭ ﻧﮑﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﺿﺮﺑﻪ ﺩﯾﺪ، ﻭﻟﯽ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﺭﺣﻢ ﮐﺮﺩ
ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺍﻭﻧﮑﻪ ﻣﺮﺩ ﻭﻟﯽ ﮐﻢ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ

 

 

 

پسره ﻣﮕﺲ ﺑﺎ ﻭﺳﺎﻃﺖ ﺭﻭﺵ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺍسمشو ﺗﻮی ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ : ﺩُﺯﺩ ﺩِﻟﻬﺎ !

 

 

 

به سلامتیه قشنگترین موسیقی دنیا. یعنی صدای قلب کسی که همه زندگیته

 

 

 

 

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺯﻧﺠﯿﺮﯼ ﮐﻪ ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺯﯾﺮ ﺑﺮﻑ ﻭﺑﺎﺭﻭﻥ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﻣﯿﭙﻮﺳﻪ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺟﺪﺍﻧﻤﯿﺸﻪ.
ﺍﻣﯿﺪ ﻭﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﻤﻮﻧﯿﻢ ﺑﭙﻮﺳﯿﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﻫﻢ ﺟﺪﺍ ﻧﺸﯿﻢ

 

 

 

ﯾﮏ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ، ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺍﺯﺩﺍﺝ ﮐﺮﺩﻧﺪ ، ﺳﻦ ﺷﻮﻫﺮ ﺳﻪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺳﻦ ﺯﻥ ﺑﻮﺩ. ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺳﻦ ﺍﻭ ﺩﻭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺳﻦ ﺯﻧﺶ ﺍﺳﺖ ، ﺯﻥ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ؟ ... . 

 

 

 

 

به دختره میگم دوستت دارم میگه جدی میگی میگم پ ن پ خواستم یه خورده به خودت امید وار بشی که هنوزم امیدی هست

 

 

 

 

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺳﯿﮕﺎﺭﻡ ﮐﻪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﺍﯾﻨﻮ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻟﺒﺎﺵ ﺑﻬﺶ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ

 

 

 

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است ، وقتی که به “تو” نگاه میکنم.

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:,ساعت 12:58 توسط meysam|


آخرين مطالب

Design By : RoozGozar.com